Fitbox – czyli zrób sobie zdrowy posiłek

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak budować dopasowane pudełka na obiad na cały tydzień, zapoznaj się z tym artykułem z kilkoma wskazówkami i sugestiami dotyczącymi menu. W ten sposób będziesz mieć zdrową dietę przez cały tydzień.

 Pęd dnia codziennego skłania do jedzenia fast foodów i bez składników odżywczych. W tym sensie opcje są prawie zawsze pełne pustych kalorii, sodu i złych tłuszczów. Zobacz więc, jak ułatwić przygotowanie wysokiej jakości jedzenia.

Jak skompletować fitboxy na tydzień?

Podczas montażu dopasowanych pojemników na lunch możesz umieścić je w pojemnikach, które trafiają do zamrażarki. W ten sposób nie będziesz musiał się martwić o przygotowywanie jedzenia, zostawiając wszystko gotowe na tydzień.

Biorąc to pod uwagę, musisz wiedzieć, że przygotowując posiłki, musisz zbilansować główne składniki odżywcze. Oznacza to, że musisz uwzględnić węglowodany, białko i warzywa. W tym sensie preferuj węglowodany w całości, ponieważ ich przekształcenie w cukry zajmuje więcej czasu. W ten sam sposób wywołują uczucie sytości na dłuższy czas.

Ponadto możesz trzymać się elementów funkcjonalnych, które nie są niezbędne, ale mogą zapewnić korzyści pod względem składników odżywczych. Dlatego zainwestuj również w małe porcje mąki owsianej, chia i funkcjonalnej, aby uzupełnić zdrową dietę. 

Proste menu

Po pierwsze, zawsze mile widziany jest klasyczny ryż i fasola. Jeśli jednak to możliwe, przygotuj pudełko na lunch z brązowym ryżem.

Aby zastąpić ryż, możesz użyć innych węglowodanów. To znaczy zastąp go makaronem, puree ziemniaczanym, gotowanym manioku lub jakimś elementem tego rodzaju. Tymczasem fasolę można wymienić na inne rośliny strączkowe, takie jak soczewica, ciecierzyca czy soja.

Jeśli chodzi o białka, preferuj chude i beztłuszczowe przetwory, takie jak grillowane lub pieczone. Na koniec uzupełnij swoje lunchboxy surowymi lub smażonymi warzywami i nadużywaj warzyw.

Co zjeść na obiad, aby być zdrowym?

Aby zjeść fitnessowy lunch, możesz skorzystać ze wszystkich powyższych wskazówek podczas przygotowywania posiłku. Unikaj również spożywania napojów wysokokalorycznych i słodkich. I wreszcie zapomnij o tej czekoladzie codziennie po obiedzie. W takim przypadku wolą owoce.

Teraz już wiesz, jak montować dopasowane pudełka śniadaniowe . Przygotuj więc posiłki w ciągu jednego dnia i ułatw sobie rutynę. W ten sposób zaoszczędzisz czas i będziesz jadł wysokiej jakości posiłki przez cały tydzień.

Opublikowano
Umieszczono w kategoriach: Zdrowie